vrijdag 4 maart 2016

Een update der werkzaamheden

Nu de redactie deadline enkele dagen geleden passeerde, kan ik me weer als bouwvakker gedragen. Wat heb ik de laatste dagen zoal gedaan? Van alles. De wijnrekken zijn gearriveerd, zodat ik de whiskies een mooier plaatsje kan geven. 460 stuks moet precies passen.


De douchecabine van het gastenappartement is geïnstalleerd en dat had heel wat voeten in de aarde, er zat namelijk een plafondbalk in de weg.


Op de bovenverdieping van het appartement is de Colonial kachel aangesloten, hij brand al. Zie de nieuwe pijp eens blinken!


Zelfs heb ik (voor de eerste keer in mijn leven) de was gedaan.Carine heeft mij via e-mail uitgelegd welke knopjes ik moest indrukken.


De electricien is helemaal klaar, de nieuwe verwarmingsketel doet het prima en is zuinig, kortom ben ik momenteel zeer tevreden. Morgen ga ik enkele muren bezetten. Maar eerst vanavond naar het plaatselijk café. Er wordt een quiz gehouden tussen de Fransozen en de Engelsen. Mij is gevraagd om zitting te nemen in het Franse team, ze kunnen hier in La France Profonde wel een man van de wereld gebruiken.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten